Logg inn

Login to your account

Username *
Password *
Remember Me

Nytt supportsystem

JKWEB har nå installert et webbasert saksbehandlingssystem som automatisk tildeler supportsaker et eget saksnummer, og alle registrerte kunder får tilgang til et eget kontrollpanel hvor all kommunikasjon i hver enkelt sak blir samlet.

Systemet skal gjøre oppfølgingen av alle typer henvendelser mer profesjonell, ikke minst slik at det blir mulig å se historikk og tidligere kommunikasjon på et sted, men også for å sikre at ingen saker blir avglemt eller tar for lang tid.

Systemet er levert av RSJoomla og heter RSTicket Pro, og det virker i all enkelhet slik at alle mail som blir sendt til vår nye mailadresse for support tildeles et saksnummer som kunden får umiddelbart bekreftet på e-post. Deretter vil alle oppdateringer av saken bli loggført for intern bruk samtidig som kunden varsles om utviklingen i saken.

JKWEB ønsker å innføre dette systemet på ALLE henvendelser som vil generere jobb, i praksis tekniske supportspørsmål på Joomlaløsningen, bestilling av alle typer jobber på kundens websider (både med og uten webmasteravtaler), innlegging av nye artikler, redigering av sider, nye bilder og bildegallerier, redigere grunnoppsettet med menyer eller moduler etc., samt eventuelle fakturaspørsmål.

Alle kunder skal ha fått tilgang til eget brukernavn og passord for innlogging, og under menyvalget SUPPORT er det mer informasjon, tilgang til supportforum og mulighet for å legge inn supportsaker direkte på websiden.

Er du kunde hos JKWEB og har problemer med innlogging til supportsidene er det bare å ta kontakt.

Supportavtale

JKWEB anbefaler alle kunder en årlig webmasteravtale for support og sikker drift av hjemmesidene.

Det er tre ulike servicenivåer på avtalene. Avhengig av størrelse og kompleksitet på løsningen, samt individuele behov, finner vi et servicenivå du vil bli fornøyd med.

Les mer om våre tjenester.